راهنمای استفاده از سامانه

تاريخ ثبت : ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه

مراحل شروع به کار سامانه:

1- بعد از اتصال به اینترنت وارد سایت Activesms.irشوید.

در قسمت ورود اعضا کلیک سپس  نام کاربری و رمز عبور دریافت شده را به همراه کد امنیتی که در سیستم موجود می باشد درج و کلید ثبت را بزنید.

بعد از ثبت مراحل فوق منوهای سایت برای شما فعال می گردد و نام شما و موجودی تان درج می گردد.

مرحله اولورود به سامانه:  روی گزینه منو کاربری (اولین گزینه منو سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید و در زیر منوها شش عنوان منو با زمینه سفید فعال می شود

مرحله دوم تغییر مشخصات: از میان منوهای سفید گزینه تغییر مشخصات را کلیک نموده و مشخصات خود را اصلاح نمائید. (ایمیل، نام و نام خانوادگی خودتان، تلفن ثابت و کدنمایندگی خود ) و سپس کلید ثبت را بزنید تا مشخصات سیستم شما بنام خودتان ثبت گردد.

مرحله سوم ورود اطلاعات      (مرحله 1 ، ورود و مرحله 2، تغییر مشخصات) روی گزینه دفتر تلفن در پایین صفحه (دومین گزینه نوار ابزار) کلیک نمائید با انتخاب گزینه ایجاد دسته بندی جدید برای شما کادری باز می گردد که می بایست عنوان گروه را ذکر نمائید. در این کادر مشتریان خود را براساس دسته بندی خود یکی یکی ثبت نمائید. (مثلا گروه اول مشتریان سال 90 ،گروه دوم(همسایه) گروه سوم (مشتریان شرکت A)، گروه چهارم (همکاران)، گروه پنجم (مشتریان بیه ثالث) و گروه هفتم (مشتریان بیمه عمر) و ... ) بعد از تایپ هر گروه ایجاد گروه جدید را کلیک نمائید و مجدد به همین طریق (انتخاب دفتر تلفن ، ایجاد دسته بندی جدید و درج نام گروه و سپس ایجاد گروه جدید) تمامی گروه های مورد نظر را ثبت نمایید.

بعد از ثبت گروهها می توانید با کلیک بر روی گزینه دفترچه تلفن و کلیک بر دسته بندی ها تمامی گروه های ایجاد شده را ببینید، حذف کنید ویا تغییر دهید.

2

در مرحله بعدی بعد از اینکه گروههای خود را مشخص نمودید می بایست شماره تلفن ها را وارد سیستم نمائید. ورود شماره تلفن ها به شرح زیر می باشد.

1- ایجاد شماره جدید (در دفتر تلفن گزینه چهارم) با کلیک بر روی این گزینه به ترتیب زیر عمل نمائید.

نام و نام خانوادگی : آقا یا خانم را انتخاب نمایید                               فقط نام و فامیل را فارسی تایپ نمایید.

Full name: نام و فامیل را انگلیسی تایپ کنید.                              جنسیت  Mrیا Msرا انتخاب کنید.

شماره                                                         بصورت کامل با صفر یا 98 شماره را درج نمایید.

دسته بندی                                                یکی از گروه های ثبت شده و اجرای اضافه نمودن شماره را انتخاب نمایید.

شرایط ثبت شماره:  یکی از گزینه های زیر را با کلیک بر مکان نما سمت چپ انتخاب کنید.

در صورتی ثبت شود که فقط در همین بخش این شماره قبلا ثبت نشده است.

در صورتی ثبت شود که این شماره قبلا در هیچ بخشی ثبت نشده باشد.

در همه شرایط ثبت شود.

عنوان 1           Fa/Enبه عنوان مثال: پیگیری بیمه ثالث ، بدنه، عمر یا تبریک تولد و ...

روز                 ماه                روز و ماه ارسال پیامک را مشخص می نماید.

متن پیامک خود را به فارسی درج کنید تا

در تاریخ مورد نظر در سال ارسال شود.

(ساعت ارسال بین ساعت 9 تا 11 صبح می باشد)

تعداد کاراکتر باقیمانده و تعداد پیامک های محاسبه شده در این قسمت نمایش داده می شود.

مناسبتها

افزودن     با کلیک بر روی این گزینه می توان بی نهایت مناسبت برای پیگیری اتومات در سیستم درج نمود.

3

ایجاد شماره جدید   در پایان ثبت اطلاعات با کلیلک بر روی این گزینه اطلاعات ثبت و در صورتی که اشتباهی در ثبت باشد فوراً پیغام ظاهر می شود.

شماره جدید از اکسل    با انتخاب این گزینه می توانید در چند دقیقه شماره های ثبت شده در یک فایل اکسل را در دسته بندی مورد نظر خود درج نمائید.

شماره جدید از فایل:  در این قسمت نیز می توانید گزینه خود را انتخاب و نوع جدا شدن شماره (در یک خط یا با علامت ، ) را انتخاب و سپس محتویات فایل متنی را pasteنموده و شرایط را انتخاب سپس ایجاد شماره جدید را می زنید.

شماره جدید تصادفی:  با انتخاب این گزینه می توانید از یک رنج خاصی شروع و پایان شماره را درج نمایید.

تمامی شماره های آن رنج را در سیستم خود ثبت نمایید مثلا بین شماره 09155152000 تا شماره 09155152030 تعداد 30 شماره ثبت می شود.

گام چهارم: شارژ سامانه

بعد از ثبت اطلاعات کافیست که در سامانه اعتبار مورد نظر را داشته باشید تا براساس تعرفه بتوانید اقدام به ارسال پیامک نماید.

روی گزینه امور مالی از منوی پایین یا منوی کاربری بالای صفحه کلیک نمایید و یکی از روشهای شارژ آنلاین با افزایش موجودی از طریق ثبت فیش بانکی را انتخاب نمایید. مبلغ شارژ آنلاین حداقل 1000 ریال و با هر کارت عضو شتاب با داشتن رمز اینترنتی و اطلاعات کارت میسر می باشد و یا اینکه می توانید به یکی از بانکهای طرف حساب مراجعه و اقدام به ثبت فیش بانکی در سامانه نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل با راهنمایی می توانید با شماره 09155152025 تماس بگیرید.

شارژ آنلاین :

کلیه مشترکین می توانند با داشتن یکی از کارتهای عضو شتاب بصورت آنلاین  از حداقل مبلغ 1000 ریال به بالا تا مبلغ دلخواه اقدام به شارژ نموده و یا با واریز به یکی از شماره حسابهای بانکی ذکر شده در  سایت می توانند اقدام به واریز مبلغ مورد نیاز جهت ارسال پیامک نمایند. و سپس مشخصات فیش بانکی را در سامانه ثبت تا تایید گردد.

لیست تراکنش ها، کلیه عملیات مالی شما بصورت اتومات در سیستم ثبت و با کلیک بر روی این گزینه می توانید آن را مشاهده یا پرینت بگیرید.

4

گام پنجم: ارسال پیامک

بعد از اینکه شماره ها ثبت شد چنانچه شما در قسمت مناسبتها پیامی با ذکر عنوان درج کرده باشید سیستم بصورت هوشمند پیام شما را ارسال می کند و گزارش آن را در پیامکهای ارسال شده مشاهده می کنید. اما جدا از آن خودتان بصورتهای زیر می توانید پیامک ارسال کنید. (در گزینه ارسال پیامک اولین گزینه منو پایین کلیک نمایید.

ارسال تکی:

با کلیک بر این گزینه صفحه مدیریتی شما باز می شود. در قسمت دریافت کننده می توانید شماره های دریافت را که می تواند از دفتر تلفن، فایل اکسل یا از فایل متنی باشد انتخاب نمائید . بدیهی است چنانچه بر روی گزینه فایل اکسل یا فایل متنی کلیک نمائید این انتخاب را دارید که شماره ها بعد از ارسال در دفتر تلفن ثبت شود و همچنین با کلیک بر دفتر تلفن می توانید هر تعداد شماره را از دسته خاصی انتخاب و کلیک نمائید. و یا اینکه بصورت ساده یک شماره را تایپ نمایید.

در کادر متن پیامک می توانید پیامک خود را بصورت فارسی یا انگلیسی یا مشترک درج نمائید.

ارسال دوره ای:

از امکانات هوشمند سامانه این می باشد که شما می توانید پیامکی را برای عضو خاص یا گروهی خاص  و با تنظیم تاریخ شروع و پایان و ساعت ارسال و فاصله بین روزها به تعداد نامحدود تا 3 سال دیگر ارسال نمائید.

ارسال بصورت فلش:

با انتخاب این گزینه پیامک بصورت فلش ارسال می گردد بدین صورت که مستقیما روی صفحه گیرنده پیامک ضاهر می شود. در پایان با کلیک بر روی گزینه ارسال پیامک عملیات خود را تایید تا در کمتر از چند ثانیه ارسال گردد.

ارسال گروهی:

در منوی ارسال پیامک ارسال گروهی را انتخاب کنید در کادر متن پیامک ، متن خود را درج و چنانچه می خواهید در آینده ارسال داشته باشید در کادر آینده ، انتخاب و ساعت و تاریخ را مشخص نمائید. همچنین با گزینه های زیر مانند نام و نام خانوادگی و جنسیت ، فارسی یا لاتین با شماره می توانید در ابتدای پیامک جنسیت و نام و شهرت گیرنده را مشخص نمایید ولی باید ذکر کنید که از  تگ های پویا استفاده کرده اید . سپس ارسال پیامک را بزنید.

5

ارسال در آینده:  

با انتخاب این گزینه می توانید در ساعت و تاریخ مورد نظر پیامی را ارسال نمائید.

ارسال نظیر به نظیر:

شما می توانید به افراد خاصی ارسال پیامک داشته باشید.

ارسال به کدپستی:

در این گزینه شما می توانید به اصناف، شماره های دائمی یا شماره های اعتباری ارسال پیامک داشته باشید. ضمن اینکه در حال حاضر نقشه تهران و اصفهان با کدبندی خاص فعال شده است.

پشتیبانی:

در صورت نیاز به پشتیبانی می توانید از گزینه منوهای سمت راست ردیف اول چهارمین گزینه را که پشتیبانی می باشد انتخاب و با کلیک بر ارسال تیکت جدید مشکل یا سئوال خود را مطرح نمائید. بدیهی است در صورتی که ایمیل خود را تعیین نموده باشید جواب خود را از روی ایمیل دریافت خواهید نمود. پشتیبانی بصورت آنلاین و 24 ساعته بوده و  تنها با ارسال یک کلیک بدون هزینه روی سامانه می باشد و یا یک تماس با شماره 09155152025 (سروری) امکان پذیر است.

امکانات خاص سیستم:

منشی، تحلیلگر، انتقال به موبایل، ایمیل، فروش سریال و کارت شارژ و .... می باشد.

 با تقدیم احترام

 

ادعای اولین را نداریم چون ثابت كرديم در بهترین بودن رقیب نداریم

اصول بنیادی سیماشرق:

خدمات با احترام 28 ساعته(12*31*28)

12 ماه سال 31روزه بجای 24 ساعت 28 ساعت خدمت دارید ؟؟؟؟

همیشه حق با مشترک است زیرا:

مشتری در سیماشرق واژه ای ناشناخته است که بجای آن مشترک عنوان میشود و در همه حال باسیماشرق شریک است

سیماشرق بین کوچکترین و بزرگترین مشترک خود تفاوتی نمیگذارد

خدمات برای همه مشترکان سیماشرق برابر تعهدات بصورت 28 ساعته انجام میگیرد

ثبات شماره های ارتباطی و آدرس سیماشرق همیشه یک اصل ماندگار است

     تماس با ما : 8821600-(98513+)      نمابر 8388191-(98513+)

ارتباط از طریق تلگرامsimasharhco@

09394537158

دقت نمائید تماس آزاد فقط از ساعت 1700 الی 1800برای مشتریان جدید مجاز میباشد