مشخصات سامانه بانکها

تاريخ ثبت : ۱۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰ و ۵۸ دقیقه

sarbarg-0۱ copy.jpg

 

ارسال دوره ای

با این گزینه به محض ورود اطلاعات می توان با مشخص نمودن فاصله اقساط و زمان شروع یک قرارداد متن مورد نظر را بصورت اتومات برای مشتری ارسال نمود.

 

زمان ارسال

با توجه به احترام به حقوق مشتریان ، زمان ارسال پیامهای اتومات بین ساعت 9 صبح تا 10 صبح می باشد.

 

پیگیری

با ارسال پیامکها کاربران و مدیران می توانند در خصوص معوقات، یادآوری چکها، کسری موجودی چک ها ، پیغام های خود را به مشتریان ارسال نمایند.

 

ارسال با نام

از امتیازات ویژه سامانه این می باشد که بصورت اتومات در ابتدای پیامهای ارسالی جنسیت و نام افراد را بصورت فارسی یا انگلیسی درج می نماید.

 

دریافت با نام

از امتیازات ویژه سامانه این می باشد که کلیه پیامهای دریافتی مشتریان با نام خودشان ثبت می گردد.

 

ریز تراکنش ها

کلیه تراکنش های مالی ، پیامهای ارسالی ، پاسخهای ارسالی و پیامهای دریافتی با ذکر تاریخ ، ساعت و دقیقه و شرح مورد نظر و نام افراد در سیستم ثبت اتومات می گردد و قابل رویت می باشد.

 

ارسال در اینده

با انتخاب این گزینه می توان تا 3 سال آینده در ساعت و تاریخ خاص پیام خاصی را به مشتریان ارسال نماید. مثلا جهت وام های مضاربه ، خرید دین یا مشارکت مدنی

 

ارسال هوشمند

به محض ثبت اطلاعات سامانه در تاریخ های مورد نظر پیامهای شما را مانند تبریک تولد ، تبریک ازدواج، تسلیت و ... بصورت اتومات ارسال می نماید.

 

پاسخ دهی

سامانه می تواند به هر پیامک پاسخ متفاوتی ارسال نماید.

 

تحلیل

سامانه این امکان را دارد که جهت دریافت یا انتقال پیامهای دریافتی به شماره های مورد نظر تجزیه و تحلیل بنماید.

 

انتقال پیامک

کلیه پیامهای دریافتی علاوه بر ثبت در سامانه به موبایل های مورد نظر ، سایت ها، ایمیل ها و بخش های مربوطه انتقال داده می شود.

 

اعلام شماره حساب

سامانه می تواند از طریق پیامهای دریافتی برای مشتریان حساب ایجاد و شماره دلخواه را به آنها اختصاص و ارسال نماید.

 

اعلام صورتحساب

از امکانات سامانه ارسال پیامهای طولانی مانند صورتحساب ، استعلام چک ، استعلام وام و ... می باشد.

 

مسابقه

سامانه قابلیت ایجاد مسابقه ، دریافت پاسخ ، قرعه کشی آنلاین و ارسال برندگان را داراست.

 

نظرخواهی

سامانه می تواند کلیه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات را دریافت و به مسئولین مربوطه ارجاع نماید.

 

نمودارهای آماری

سامانه می تواند اطلاعات را در فایل اکسل ذخیره یا بصورت نمودارهای آماری متفاوت ارائه نماید.

 

ادعای اولین را نداریم چون ثابت كرديم در بهترین بودن رقیب نداریم

اصول بنیادی سیماشرق:

خدمات با احترام 28 ساعته(12*31*28)

12 ماه سال 31روزه بجای 24 ساعت 28 ساعت خدمت دارید ؟؟؟؟

همیشه حق با مشترک است زیرا:

مشتری در سیماشرق واژه ای ناشناخته است که بجای آن مشترک عنوان میشود و در همه حال باسیماشرق شریک است

سیماشرق بین کوچکترین و بزرگترین مشترک خود تفاوتی نمیگذارد

خدمات برای همه مشترکان سیماشرق برابر تعهدات بصورت 28 ساعته انجام میگیرد

ثبات شماره های ارتباطی و آدرس سیماشرق همیشه یک اصل ماندگار است

     تماس با ما : 8821600-(98513+)      نمابر 8388191-(98513+)

ارتباط از طریق تلگرامsimasharhco@

09394537158

دقت نمائید تماس آزاد فقط از ساعت 1700 الی 1800برای مشتریان جدید مجاز میباشد